Comunicat de la Coalicio AVANT

5/11/2015

La Coalicio Avant ha apostat sempre per l'unio del valencianisme, la prova irrefutable es que aixina nos hem presentat a totes les convocatories electorals (Europa, municipals i autonomiques, i estatals). Nos hem reunit en tots per a conseguir l'unitat del valencianisme, uns atres decidiren anar a soles. Som Valencians, venía a les  reunions mentres pactava en la pancatalanista plataforma Junts, que en acabant abandonà i Poble es presentà a soles. Pareix que mes val caure en gracia que ser gracios, pero nosatres ya hem demostrat en fets que som els unics partits que hem volgut l'unio i per aixo hem anat coaligats, pese a qui pese. La realitat no es pot negar si no es per a manipular-la.

Ara apareixen noves coalicions com "En Positiu", depresa i correguda, quan nosatres hem tancat les llistes, sense programes definits, imponent condicions i volent el control total seguint allo tant conegut de "mes val ser cap de ratoli que cua de lleo". En canvi, en la Coalicio Avant Valencians existix la paritat entre els nostres components, no acceptem que un partit tinga mes poder que un atre, treballem  en els atres partits de la coalicio per a consensuar un programa, sense imposicions, i apostem per processos d'eleccions de candidats per primaries, les bases trien. Este es el nostre model.
No obstant, i a pesar de no vore intencions reals de que nos sumarem al proyecte, deixarém una porta oberta al dialec una volta passades les eleccions, obrint-los sempre les portes de la nostra casa que tambe pot ser la seua.

Miquel Real i Alcocer
Secretari General Adjunt